Regulamin

Dostosowując sposób działania naszego sklepu do jednolitych regulacji obowiązujących w krajach Unii Europejskiej wprowadziliśmy stosowne zmiany do regulaminu i polityki prywatności serwisu flexipads.pl.

W szczególności wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88) informujemy, że realizacja umowy, którą z Państwem zawieramy wiąże się z koniecznością przetworzenia Państwa danych osobowych. Bez wykorzystania Państwa danych osobowych zawarcie i wykonanie umowy nie jest możliwe. Aby zapewnić Państwu pełną kontrolę nad sposobem wykorzystania Państwa danych osobowych przekazujemy następujące informacje, które zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych obowiązujące od dnia 25 maja 2018 roku.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator")

HMT Materiały Ścierne s.c. Jerzy Czerwiński, Janusz Rudnicki, prowadząca działalność gospodarczą, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 7420012901 , nr REGON 510350700, ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo.

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

Jeśli zamierzają Państwo założyć Konto Użytkownika oraz korzystać z naszych usług, zostaniecie poproszeni o podanie nam danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy kupna-sprzedaży.
Państwa dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług prowadzonych w zakresie działalności gospodarczej.

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się Państwo zdecydują, może to być:

  • Świadczenie usług oferowanych w Sklepie

  • Realizacja Twoich zamówień

  • Marketing bezpośredni oferowanych usług, inny niż newsletter

  • Przesyłanie newslettera

Podstawa przetwarzania:

  • Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

  • Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

  • Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

  • Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych:

  • Dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.

Skutek niepodania danych:

W zależności od celu, w jakim dane są podawane:

  • brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie

  • brak możliwości korzystania z usług Sklepu

  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie

  • brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie

Możliwość cofnięcia zgody:

  • w każdej chwili

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Państwa zgody pozostaje zgodne z prawem.

PROFILOWANIE

W ramach Sklepu możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez Państwa dane osobowe. Zanim dokonamy profilowania, na podstawie którego podejmowane będą decyzje:

  • wywołujące wobec Państwa skutki prawne,

  • wpływające na Państwa w podobnie istotny sposób,

zapytamy o Państwa zgodę.

Zgodę w każdej chwili można odwołać. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Państwa zgody pozostaje zgodne z prawem.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Państwa danych

  • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez którąkolwiek ze stron

  • cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą

- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Przetwarzając Państwa dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

TWOJE UPRAWNIENIA

Przysługuje Państwu prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych

  • sprostowania danych

  • usunięcia danych (w przypadku jeżeli jest to prawnie umotywowane)

  • ograniczenia przetwarzania

A także prawo:

  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

  • żądania przeniesienia danych do innego administratora

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznają Państwo, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możecie Państwo złożyć skargę do organu nadzorczego.

CIASTECZKA

Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:

  • są zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (komputera, telefonu, itd.)

  • umożliwiają, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Sklepu

  • nie powodują zmian w ustawieniach Państwa urządzenia

Korzystając z odpowiednich opcji przeglądarki, w każdej chwili można:

  • usunąć pliki cookies

  • blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości

W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:

  • zapamiętywania informacji o Państwa sesji

  • statystycznym

  • marketingowym

  • udostępniania funkcji Sklepu

Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w przeglądarce, można skorzystać z pliku pomocy przeglądarki. Z informacjami na ten temat można zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdują na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, która jest używana:

Jeśli nie wyłączą Państwo wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza to, że wyrażcie zgodę na ich wykorzystanie.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Państwa dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

  • podmiot realizujący dostawę towarów

  • dostawca płatności

  • biuro księgowe

  • hostingodawca

  • podmiot ułatwiający optymalizację Sklepu

  • osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność

  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)

  • podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne

  • podmiot zapewniający system mailingowy

  • podmiot zapewniający usługi marketingowe

  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego

  • portale społecznościowe

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

1. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: Administrator) jest: HMT Materiały Ścierne s.c., ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo | REGON: 510350700 NIP: 7420012901

Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo lub email: admin@sait.pl oraz telefonicznie, pod numerem 89 741 00 19.

2. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.

3. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Spółkę polegają na oferowaniu klientom produktów i usług z zakresu handlu materiałami ściernymi.

Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. produktów i usłlug mieści się w zakresie działalności gospodarczej HMT Materiały Ścierne s.c., jednocześnie przetwarzanie danych jest niezbędne, aby Spółka mogła tworzyć i dostarczać swoim klientom takie produkty.

4. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie w celu dostarczania klientom HMT Materiały Ścierne s.c. kompleksowej informacji gospodarczej w ramach oferowanych przez Spółkę produktów.

5. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie, w jakim są one udostępniane przez źródła publicznie dostępne wskazane w pkt. 13 poniżej.

6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:

- żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania
Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia
Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania
Państwa danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Państwa danych osobowych,
- przenoszenia
Państwa danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Więcej na temat praw przysługujących w związku z przetwarzaniem przez HMT Materiały Ścierne s.c.
Państwa danych osobowych, jak również ewentualnych innych administracyjnych lub cywilnych środków ochrony prawnej, można przeczytać na stronie internetowej pod adresem: https://datamakesales.pl/rodo-czyli-rewolucja-w-ochronie-danych-osobowych/

Z powyższych praw można skorzystać poprzez:

- kontakt e-mailowy pod adresem: admin@sait.pl,

- pocztę tradycyjną na adres: ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo

7. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KORZYSTANIA ZE SKLEPU

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania przez Nabywców ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.
  2. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Nabywcom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

DEFINICJE

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca – HMT Materiały Ścierne s.c. z siedzibą w 11-700 Mrągowo, ul. Przemysłowa 8, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 7420012901, który prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
  2. Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Nabywcom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług, dostępny w domenie internetowej: www.emarket.pl.
  3. Nabywca – zarejestrowany Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług.
  4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy.
  5. Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi lub usług.
  6. Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży oraz Umowę o świadczenie usług.
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
  8. Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów.
  9. Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Nabywca będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.
  2. Nabywca nie będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu, z uwzględnieniem postanowień zawartych w sekcji REJESTRACJA W SKLEPIE.
  3. Nabywca może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Nabywcę nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych w formularzach, o którym mowa w sekcji REJESTRACJA W SKLEPIE oraz nieprzestrzeganiem przez Nabywcę warunków Regulaminu. Dane podawane przez Nabywcę nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy, w tym niezgodny z Regulaminem, sposób korzystania ze Sklepu przez Nabywcę oraz wynikające z tego konsekwencje.
  6. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie.

REJESTRACJA W SKLEPIE

  1. Umowę mogą zawierać zarejestrowani (podający swoje dane teleadresowe) w Sklepie Nabywcy.
  2. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie a także wszystkich dalszych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z rejestracją oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Nabywcy.
  3. Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia przez Nabywcę jego danych, w tym w przypadku aktualizacji danych Nabywcy, poprzez przesłanie do Sprzedawcy wymaganych dokumentów.
  4. W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Nabywcy podanych podczas rejestracji Nabywca powinien je zaktualizować przed kolejnym zakupem, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie.
  5. Z chwilą rejestracji, w Sklepie tworzone jest konto Nabywcy, stanowiące zbiór zasobów, w którym gromadzone są informacje o Nabywcy oraz o jego działaniach w ramach Sklepu w związku z zawieranymi Umowami. W ramach swojego konta Nabywca ma m.in. dostęp do historii swoich zamówień w Sklepie.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY

  1. Nabywca ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień dotyczących przerw technicznych.
  2. Przed złożeniem zamówienia, Nabywca umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Nabywcy agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Nabywca może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.
  3. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, Nabywca zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia:
    1. adresu dostawy,
    2. sposobu dostawy,
    3. sposobu dokonania płatności za towar/usługę.
    4. danych do wystawienia faktur (paragonu)
  4. Zamawiający dokonujący zakupu w Sklepie www.flexipads.pl, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez operatora platformy sklepowej, na której funkcjonuje sklep wyłącznie w celu wysyłania do niego zapytań dotyczących badania poziomu satysfakcji z zakupów w tym sklepie.
  5. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Nabywcę Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Nabywcę.
  6. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Nabywcy informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Nabywcy przez Sprzedawcę informacji o akceptacji zamówienia.
  7. W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę o warunkach wykonania usługi, w tym terminie jej realizacji oraz sposobu płatności za jej wykonanie.

ZAPŁATA CENY

  1. Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary lub zamówione usługi (cena, koszty obsługi płatności oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych przez Sprzedawcę.
  2. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty płatności i dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są oddzielnie.
  3. Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dodatkowych obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dodatkowych uzależniona jest od opcji wybranych przez Nabywcę.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dodatkowych, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

DOSTAWA

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę.
  2. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar lub usługa nie są dostępne, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie dwóch dni roboczych od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Nabywcę i zwróci w ciągu siedmiu dni całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Nabywcę z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Nabywcy spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.
  4. Nabywca powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy – np. wskutek wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy w miarę możliwości odbiór towaru ze wskazanego miejsca np. siedziby Sprzedawcy, chyba że strony uzgodnią inny sposób przekazania Nabywcy towaru.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.
  2. Reklamację należy składać w formie elektronicznej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. numer zamówienia,
    2. typ zgłoszenia (zwrot w ciągu 14 dni lub reklamacja),
    3. nazwę reklamowanego produktu,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
    5. imię i nazwisko,
    6. adres email oraz telefon kontaktowy
    7. adres na który na zostać wysłany towar po wymianie (po uwzględnieniu zasadności reklamacji).
  3. Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą.
  4. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.
  5. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub telefonicznie.
  6. Zgodnie z ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta w okresie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.


Ważne:

Prosimy o nie wysyłanie paczek ze zwrotami lub towarami reklamowanymi bez akceptacji obsługi sklepu. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. Wysłanie paczki bez powiadomienia obsługi sklepu znacznie skomplikuje i wydłuży proces rozpatrzenia reklamacji.
Sklep www.flexipads.pl niezwłocznie dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem pocztowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej Sklep niezwłocznie dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I JEJ WYPOWIEDZENIE

USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

  1. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta, Nabywca będący konsumentem może odstąpić na piśmie od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy.
    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Nabywca.
  4. W przypadku dokonanej przez Nabywcę przedpłaty Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu zapłaty za towar (usługę). Zwrotu płatności dokonuje się przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Nabywca ponosi bezposrednie koszty zwrotu Produktu (koszt odesłania produktu do Sprzedawcy)
  6. (Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy) Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (wykonanie produktu o parametrach podanych przez Nabywcę, sprowadzenie towaru wyłącznie dla Nabywcy wg podanych przez niego parametrów)

PRZERWY TECHNICZNE

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
  2. W przypadku zawierania Umowy po wejściu w życie zmienionego Regulaminu, Nabywca zostanie poproszony o akceptację nowego Regulaminu.
  3. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 2014-12-25 (zaktualizowano do wymagań ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
  5. Zaktualizowano o obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

 

Obiecujemy nie nadwyrężać Twojej mailowej gościnności, dzielić się z Tobą wyłącznie wartościowymi informacjami.

Dołącz do listy odbiorców Informacyjnego Newslettera Flexipads.pl

Udzielone zgody możesz wycofać w każdej chwili.

Bieżące informacje o nowościach, promocjach, wyprzedażach i dostawach towaru na e-mail